Система клімат-контролю, а також система кондиціонування працює на спеціальній рідині – фреоні. Бажано слідкувати за його рівнем, оскільки він поступово знижується. Якщо розхід плавний та повільний – з машиною все добре. Занепокоєння має викликати ситуація, коли після оновлення фреону авто все одно не охолоджується так, як повинно. Виявити причини надмірної витрати фреону допоможе автосервісний центр "Івано-Франківськ-АВТО", що знаходиться на вулиці Тисменицькій, 210.
Коли авто потребує заправки фреону
Система клімат-контролю допомагає тримати баланс температур всередині авто. Не пересушуючи повітря, вона гріє взимку та приємно охолоджує в літню спеку. А ще очищає повітря всередині, адже нівелює потрапляння в салон машини пилу та бруду ззовні.
Майстри автосервісного центру "Івано-Франківськ-АВТО" зазначають, що навіть якщо рівень фреону падає на 15% щорічно, це нормально. Але якщо більше – потрібна ретельна перевірка кондиціонера, адже скоріш за все це свідчить про суттєві негаразди.
Ви можете не одразу помітити, що щось не так. Адже навіть при великій втраті фреону кондиціонер буде працювати. Спочатку салон авто буде повільніше охолоджуватися, але все одно буде подавати ознаки правильної роботи. Проте в роботу системи ці негаразди вноситимуть свої корективи з самого початку. Без потрібної кількості рідини кондиціонеру доведеться працювати на підвищених обертах. Наслідком цього може стати перегрів компресора і його подальший вихід з ладу.
Саме тому рекомендуємо дотримуватися правил та порад автомеханіків і проходити технічний огляд транспортного засобу мінімум раз на рік.
Ось деякі підказки, як можна самостійно визначити, що кондиціонер зламався:
Як налаштувати систему
Насамперед потрібно якомога швидше звернутися в автосервіс, якщо помітили нетипову поведінку транспортного засобу.
Ремонт та чистка кондиціонера починаються з відкачки залишків старого фреону. Після цього перевіряється резервуар на випадок виникнення тріщин, адже через них може витікати рідина. Якщо це не допоможе – потрібна більш ретельна діагностика проблеми. В особливих випадках доведеться розібрати торпеду. Коли причина буде знайдена та усунена, ми заправимо невелику кількість оливи для змащування рухливих деталей компресора і лише потім заправимо резервуар новим фреоном.
Цей начебто простий процес вимагає майстерності та досвіду. Адже при тестуванні ми використовуємо велику кількість сучасного обладнання, аби діагностика займала мало часу та давала найточніші дані.
Завітайте до нас в АЦ "Івано-Франківськ-АВТО" та самі переконайтеся в нашій професійності.